Náplň práce:
administrativa provozu, zajišťování objednávek, plánování výroby a směn zaměstnanců, obsazování a vychystání prodejních akcí mimo běžný provoz. V případě potřeby zastupování vedoucí provozovny. Nástup možný ihned.
Požadujeme:
– min. středoškolské vzdělání v gastronomickém provozu (není-li gastronomické vzdělání, min. 2 roky praxe v oboru)
– aktivní řidičský průkaz sk. B
– sociální cítění
– základní znalost programů word, excel
– smysl pro pořádek a pečlivost
– dle potřeby: dvousměnný provoz
Nabízíme:
-platové ohodnocení: 8985,-/hrubého na 20 hod. úvazek týdně
-firemní benefity, prémie
-možnost osobního rozvoje, práce v příjemném kolektivu
Zájemci prosím posílejte své životopisy na emailovou adresu: rybnickova.irena@vratka.cz